נתניהו למזכ"ל האו"ם: "לשנות את היחס לישראל"

שלמה ריזל No Comments on נתניהו למזכ"ל האו"ם: "לשנות את היחס לישראל"

ראש הממשלה נתניהו למזכ"ל האו"ם גוטרש: "הגיעה העת שהאו"ם יגנה את החתרנות של איראן, את הטרור הפלסטיני נגד אזרחים חפים מפשע, ויחדל מביקורתו המופרכת נגד ישראל"

צילום: אבי אוחיון /לע"מ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד אמש (רביעי) עם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש, במהלך כינוס עצרת האו"ם בניו יורק.

ראש הממשלה נתניהו הדגיש את תפקידה של איראן בערעור היציבות במזה"ת ובעולם כולו. רה"מ נתניהו הביע תקווה שהמאמצים הבינלאומיים בהובלת ארה"ב לנורמליזציה עם סעודיה ישאו פרי בקרוב, והביע ביטחונו כי מיזם המסדרון הכלכלי בין הודו, למדינות המפרץ וישראל לאירופה, יתרום לחיזוק הכלכלה העולמית.

כמו כן, רה"מ נתניהו דרש ממזכ"ל האו"ם לשנות את היחס במוסדות הארגון כלפי מדינת ישראל. ראש הממשלה אמר כי "לא ייתכן כי בעוד בעולם כולו ובמזרח התיכון מתחוללים שינויים כבירים לטובה, רק באו"ם אין כל שינוי והוא מתמיד ביחסו העוין לישראל".

רה"מ נתניהו הוסיף כי "הגיעה העת שהאו"ם יגנה את החתרנות של איראן, את הטרור הפלסטיני נגד אזרחים חפים מפשע, ויחדל מביקורתו המופרכת נגד ישראל".

בנוסף, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אמש גם עם נשיא מלאווי לזרוס צ'אקוורה ועם נשיא דרום סודן סלבה קיר, במהלך כינוס עצרת האו"ם בניו יורק.

ראש הממשלה נתניהו ציין כי הוא נחוש לחזק את הקשרים עם מדינות אפריקה ולהגביר את שיתופי הפעולה בתחומי החדשנות, החקלאות, ביטחון המזון ומים. כמו כן, רה"מ נתניהו הביע את נכונותה של ישראל לשיתופי פעולה שיכולים לתרום ליציבותה ושגשוגה של אפריקה.

ראש הממשלה בירך על ההצטרפותו של האיחוד האפריקני כחבר קבוע בקבוצת ה-G20. רה"מ נתניהו הזמין את שני המנהיגים לביקור בישראל ושניהם השיבו כי ישמחו להיענות להזמנה.

צילום: אבי אוחיון /לע"מ

צילום: אבי אוחיון /לע"מ



0 תגובות